mandag, februar 27, 2006

Verdens kuleste oppfinnelse

Jeg vil anbefale alle som jobber foran en datamaskin hele dagen å gå inn på Pandora og registrere seg øyeblikkelig. Dette er en fantastisk web-radio som tilpasser seg musikken du sier du liker. Du ber om et band eller en låt, og så spiller den noe som ligner. Så kan du si at du liker eller ikke liker det den spiller, og så lærer spillern hva slags musikk du vil høre på. En utrolig måte å oppdage ny musikk. Foreløpig er det gratis og uten reklame, selv om det kan tenkes at man får litt spam av å registrere seg, jeg hadde ihvertfall noen mystiske spammer etter at jeg registrerte meg i går. Men det er faenmeg verdt det. Dette er verdens beste oppfinnelse og jeg digger det.

11 kommentarer:

Anonym sa...

I dag er det Rudolf Steiners fødelsesdag. Ingen radio i dag godtfolk!Lytt heller til astralsignalene ti tusen gjenfødte eurytmister sender ut daglig. Gratis er det også!

morten sa...

Oj, det gikk jeg fullstendig glipp av. Men jeg tror jeg hørte dem sånn langt bak i hjernen et sted.

superfriis sa...

ha ha, jeg var inne der en gang og fikk utrolig mye rar og sær musikk... vet ikke helt om det var i stilen jeg hadde tenkt... men kult var det! Henger meg med på morten sin anbefaling! word!

morten sa...

Word up! Man må bare være påpasselig og hele tiden gi tommel opp eller ned hvis det er noe man liker/ikke liker. Så finner man formen tilslutt.

Anonym sa...

Jeg vil få propagandere for at ordet "Passus" igjen nytes til sitt fulle potensial.

morten sa...

Fra Kunnskapsforlagets fremmedordbok: "pa'ssus, en, lat., eg. skritt; romersk lengdemål (et dobbeltskritt) = ca. 1,5 m; sted, avsnitt i skrift eller tale"

Hvorfor dette kom på bane er jeg usikker på.

Barabas Discosaft sa...

Høh! Velkommen etter a! Høh høh! Pandora er bare så... høh... forrige måned, liksom! Høh.

Ole sa...

Bortsett fra at den hverken har Red Army Choir, Knutna Nävar eller Cobra Kai i registeret så var dette et fantastisk verktøy.

Barabas Discosaft sa...

I går var hyggeligst.

Anonym sa...

Er det virkelig lov å røke i bloggen din?

morten sa...

I bloggen min er alt lov