tirsdag, mai 02, 2006

Fantastiske nyheter og en ekkel link

Nå er det altså offisielt, Cobra Kai får sin egen releasefest. Stedet er Verkstedet og dagen er 10. mai. Det er altså rett rundt hjørnet allerede, men jeg er bare så overlykkelig for å få ordnet dette at jeg ikke klarer å bli stressa av alt som må gjøres. Så merk av datoen i deres almanakker og kalendere, så skal jeg se om jeg ikke kan få sendt ut en fellesmail til de jeg kan komme på.

Jo, også var det den litt ekle linken. Den er ikke så ekkel som jeg opprinnelig trodde, bare litt merkelig. Det viser seg nemlig at i Tyrkia har en merkelig tradisjon med å samle et tusentall voksne menn, olje dem inn, og se på at de bryter om kapp. Dette er visstnok noe som har foregått i 650 år. Men så mye som jeg respekterer andre kulturer og prøver å være tolerant og sånn, så klarer jeg ikke å slutte å tenke at dette uten tvil er en temmelig homoerotisk tradisjon.



Men de syns sikkert det samme om den norske klemme-i-fylla-tradisjonen.

2 kommentarer:

Barabas Discosaft sa...

Jippi. Nå må dere være flinke med å drive reklame for arrangementet, da!

Barabas Discosaft sa...

http://rottepost.blogspot.com/ nå har jeg lagt ut endel bilder fra bryllup, fest og sånn.