fredag, mars 23, 2007

Fattigmanns Underskog

Så, jeg tok endelig imot en invitasjon til Facebook for å se hva den kan gjøre for meg. Foreløpig har jeg en merkelig ansamling av venner: stort sett folk jeg egentlig ikke kjenner så godt, og som jeg sjelden eller aldri har følt noe stort behov for å kontakte. Greit nok...

Men jeg spør meg, er Facelift bare en Underskog for dem som ikke er venner med de "kuule" og derfor ikke har fått noen invitasjon. Foreløpig har Jeg skal innrømme at jeg hadde 20-30 mildt underholdende minutter i starten, mest av alt med å juge på meg utdanning og opplevelser jeg egentlig ikke har. Men dette kunne jeg nesten like godt ha gjort med en blyant og en bunke blanke ark.

Når det er sagt, kanskje noen kommer til å begynne å lese bloggen min igjen. Det hadde jo vært rett så koselig. Jeg gir Faceless en uke...

... er jo uansett ikke så glad i Underskog heller...

Ingen kommentarer: