mandag, februar 06, 2006

Fingervanter followup

Både i det virkelige liv og på denne bloggen har det blitt foreslått at jeg skulle kjøpe noen vanlige vanter og klippe av tuppene for å lage mine egne fingervanter. Problemet er når man må snurpe sammen fingertuppene. Jeg er ikke så hendig at det gjør noe, og har allerede prøvd å klippe tuppene av vanter uten å snurpe, med fatale følger. (Velvel, ikke akkurat fatale, men det funka ikke.)

Men, om jeg kan bruke denne plassen til litt reklame. På Top Secret i Henrik Ibsens gate finner man nydelige fingervanter til kun kr. 60,- for paret. I kledelig militærgrønn ull og one-size-fits-all, er disse vantene perfekte, enten man prøver å betjene kamera i -5 grader på gatene i Oslo, eller dreper terrorister i de iskalde fjellhøydene i Afghanistan. Noe norske soldater ikke gjør. Selvfølgelig. Det vet jo alle. Ikke sant?

4 kommentarer:

Barabas Discosaft sa...

har dette noe med broren din å gjøre? http://www.theabsent.com/

Ole sa...

Army Shop serverer det meste, samme hvor i verden du vil ta knekken på noen! Og dette med å snurpe sammen fingrene hørtes vansklelig ut, men jeg likte ideen med å da bruke fingrene som gulrotvarmer. Fikk du vantene gratis nå som du har reklamert litt?

morten sa...

Nope, gamle Absent er borte for alltid. Stian spiller nå i Conetik , samt countryduoen The 13th Son.

Vantene betalte jeg ærlige penger for, men når du sier det så burde jeg selvsagt ha fått dem sponset. Jeg får gå tilbake og forklare hvordan tingene henger sammen. Det er tross alt snakk om eksponering på INTERNETT, jeg mener... INTERNETT! Ikke alle får den slags reklame rett opp i henda.

Barabas Discosaft sa...

Jeg har fått ufrilvillig fingervante på den ene fingeren på vanta mi.
Forresten så drar jeg til england i morra tidlig pg kommer hjem neste torsdag. so long.