lørdag, desember 17, 2005

Dagen før dagen før dagen...

Fy søren for en merkelig juleshopping.

Har faktisk fått kjøpt en og annen ting, men ikke så mye som Jon. Begynte med å gå på Tronsmo, det beste stedet å kjøpe julegaver, herved anbefalt. Fant noen av easy-piecy-gavene der, og for en deilig start. Men etter den suksessen møtte jeg veggen. Jeg ringte Maren og vi gikk og spiste lunsj på Elm Street. Jeg vil herved anbefale Feiging-sandwich for andre liksom-vegetarianere der ute som spiser kylling "en gang i blant".

Møtte Jon og Mathias der og alle var veldig sure fordi det viser seg at Elm Street ikke lenger har skjenke-bevingling. Rett ut fra Elm Street dro Maren hjem, og det var helt greit, fordi jeg trenger fortsatt presanger til henne. Jon gikk i høygir og løste sine juleproblemer i løpet av få minutter. Etter noen butikker, og Jons overlegne gavekjøpeevner hadde møtt en topp, dro vi for å møte Mari. Noen gaver senere satt vi på Last Train uten evne hverken til å reise oss eller til å gå ut utenom for å ta en røyk. De sier man ikke skal blogge når man er pussa, men jeg tar en råsjans.

Nå er vi kjapt innom meg for å høre på litt musikk, ta et par røyk og drikke Cognac-tonic før vi tar veien videre ut i mørket. Fortsatt har ingen vunnet prisen av en deilig tegning fra paint, litt skuffa over oppmøtet til nå. Kan kanskje minne på at det er noe som heter "fremmedordbok" - altså en slags bok som inneholder fremmedord. Go For It, jeg trenger å bli kvitt denne prisen, og gir den herved til beste forslag hvis ingen gjetter rikig.

Elsk. Hat. Pul.

2 kommentarer:

Ole sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Barabas Discosaft sa...

Det er en slags liten praktisk bok, en håndbok så og si.