onsdag, desember 28, 2005

Minner fra jula


Når jeg våknet opp etter Tante Trines årlige fiskesuppe og familie-get together, hadde jeg disse tegningene i lommen. Det første bildet viser min onkel Petter, som konsentrerer seg om noe.














Stian, med litt stor kjeve, og litt lang hockey-sveis.


















Stoian drikker en drink, hvis ikke jeg husker feil, hovedsaklig sprite, med en dæsj av en merkelig rød kokoslikør som het KonTiki.
















Dette var noe av det morsomste jeg opplevde denne jula.

3 kommentarer:

Barabas Discosaft sa...

ja jula er humorens og festlighetenes tid. fine tegninger, rar strek, er det tegnet med kniv dyppet i ribbefett?

morten sa...

Så å si, så å si.

Neida, de er tegnet med grønn markeringstusj, som jeg senere har gjort svart i paintshop. Det var noen barn på middagen som herpa alle de gode tusjene ganske tidlig, så da bruker man det man har.

Ole sa...

Kjipe unger, skulle gitt dem litt av den røde kokosdæsjen så hadde de kanskje holdt seg i ro.
Så forøvrig ut som en hyggelig jul!