mandag, desember 19, 2005

Mandag biatch

Ny uke, nye muligheter. Dette er uka da jeg begynner filmingen av min sagnomsuste dokumentarfilm, et prosjekt som fyller meg med stolthet og bunnløs, panisk angst. Idag lånte jeg bil og hentet kamera. Det er andre gangen jeg kjører etter at jeg fikk lappen, og for en skummel opplevelse det var. For den som ikke er i Oslo i dag, det har snødd hele dagen, virkelig lava ned, og jeg som har kjørt i snøvær bare en eneste gang før. Jaja, det gikk jo greit.

Hva annet står på plakaten?

Jo, kåringen av vinner av konkurransen er ferdig, og Flu Hartberg, prisen er i mailen til deg. Litt skuffa over at ikke flere prøvde seg på å svare, men jeg har vel ikke så mange lesere som jeg tror ;)

Denne helgen så jeg inn i fremtiden, og fant ut at den ikke ser så lys ut for meg og mine medstudenter. Jeg vil ikke nevne navn, men på lørdag møtte jeg en av mine tidligere forelesere utkledd som nisse på en klubb i Oslo. Det viser seg at jobben ved IMK ikke er fullt så lukrativ som de vil ha oss til å tro, og at for å spe på inntektene kan det være man er nødt til å fornedre seg i Oslos uteliv i helgene.

Det var veldig bisart altså.

3 kommentarer:

Barabas Discosaft sa...

YES! Jeg er best!
Men morten, når ble det nedverdigende å være nisse. Nissen må da være den fineste joben i verden. Foreleser derimot; uæææh!
Gleder meg til gaven.

morten sa...

Den er sendt, men jeg sendte den til hotmail-adressen din, som er den eneste jeg hadde. Jeg ville aldri vært nisse, men egentlig ikke foreleser heller, for den saks skyld.

Ole sa...

Faen jeg er dårligst. Leser bloggen stadig! Morten julenisse hadde vært no men Morten foreleser kunne nok blitt bra. Men jeg ble veldig nyskjerrig på hvem dette er og hva slags klubb det var... Spørsmålet er jo også hvor godt nissejobben var betalt og om den kanskje var en del i et medieprosjekt. Hva slags prosjekt vil jeg helst slippe å tenke over.