torsdag, desember 15, 2005

Day of the Dongery!

Fremmedord for dagen: Dongery

I dag er det siste grusomme innspurt for oppgaven min. Nettopp kommet meg på lesesalen etter litt kaffe og sigg med Ole Morten på plassen utenfor instituttet mitt. Men jeg tror det kommer til å gå greit, trenger bare å rydde litt opp i teksten og finne noen fi-ine bilder jeg kan putte inn for å få oppgaven til å se glossy og nais ut.

Og så er det jo Krampoteque på Blå i kveld, og selv om jeg ikke kan drikke meg dritings, vil du nok se meg med en halvliter i hånda hvis du møter opp. Og det regner jeg med at alle gjør, det blir en herlig kveld med en lenge etterlengtet ASTMA-konsert.

På spilleren akkurat nå:
Xui Xui - Fabulous Muscles

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke alene i angsten. gleder meg villt til å levere oppgave i morra. Hva med noen øl for å feire i morra?

morten sa...

Høres bra ut.

Barabas Discosaft sa...

Rettelse: Det er ikke Krampoteque, Krampoteque-festene er der vi samler inn penger til Krampoteket (kontoret vårt) (sist fest fikk vi inn 500 kr.) Dette er lissom bare en sleppfest. Men kult at du kommer, jeg gleder meg til å stå der og holde i ølen sammen med deg!

morten sa...

Ops, sorry. Sleppfest. Men konsert blir det iallefall. Og en øl eller to. Jippi!